• وبلاگ : و سپس هيچ كس نبود
  • يادداشت : يك توضيح
  • نظرات : 35 خصوصي ، 87 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    سلام استاد گرامي. با داستان کوتاه کود انساني آپم. اگر بزرگواري کنيد و نظرتون رو درباره اين داستان برام بنويسين نهايت سپاس رو خواهم داشت. برام خيلي مهمه نظر شما رو بدونم. چون بعضي ها بهم گفتن اين شيوه نوشتن رو مي تونم بازم تکرار کنم . ميخواستم بدونم نظر شما چيه؟
    + افشين 

    سلام استادخسته نباشي

    يك موي خيزدازتن من وزميان تو يك نقطه آيداز لب من وزدهان تو

    (منطقي رازي) طبق نظراستادعلامه جلاالدين همايي داراي تشبيه تسويه است ولي من از ديدن آن قاصرم . ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد.

    پاسخ

    در اين بيت در هر مصرع تشبيه تسويه وجود دارد. تن من و ميان ( کمر ) تو : مشبه / موي : مشبه به * لب من و دهان تو : مشبه / نقطه : مشبه به در ضمن اين بيت تشبيه مفروق و به نوعي مضمر هم دارد
    سلام

    با شعري به روزم و منتظر نظر ارزشمندتون


    سلام جناب خواجات

    با نوشتن يك توضيح كسي به اسماعيل اباد نمي آيد چرا ؟؟

    يعني اينقدر وضع دنياي مجازي خراب شده ؟

    به نظر تنها به دعوت كردن ها و حرف هاي دور از شعر اكتفا كرده ايم

    شما چه مي گوييد ؟

    راستي باز هم بنده را به خاطر مسائل پيش امده ببخشيد كه اين روزها سخت در تاخت و تازم

    بياييد و اين را بخوانيد به اين شرط كه نقدي باشد و ...

    با سلام و عرض ارادت فراوان

    با يه شعر از خودم و
    معرفي صورت پيوند جهان
    به روزم و منتظر تا مزين بفرمايين
    و منتظر تا به روز شدين مطلعم بفرمايين با تشکر و سپاس از محبت هاي شما

    سلام استاد

    روز عالي بخير

    از شما ممنون مي شم به وبلاگ اين بنده حقير سري بزنيد و نظرات خود را مرقوم فرماييد و اشكال هاي اين بنده را بگيريد

    با گمشده / سكوت / دردي مشترك

    بروزم و منتظر نگاه زيباي شما

    باز هم سپاس استاد

    اخه عزيزم.مشکل اينه که شما شاعران دهه هفتاد همتون فکرمي کنيد داريد يه تحولي رو ايجاد مي کنيد. غافل از اين هستيد که هر کاري اسمش تحول نيست. شما مي خواين به زور مسير ادبيات فارسي رو بچرخونيد به سمت خواسته هاتون. واقعا متاسفم...چون شاعران دهه هفتاد سواد ندارند و همين مساله باعث عدم مانايي اونهاست.از واژه شاعران استفاده کردم چون يه نفر هم حتا باسواد نيست داخلشون.

    سلام مهربان گرامي
    آپم اگر وقتي براي کنار گذاشتن باشد که من سهم خودم را از حرفهاي نقدت بردارم
    ماندگار باشي
    انکسي که پيرهن خدا را مي دوخت
    /من بودم/
    /و انقدر ناشي/
    /که دوختمش به روميزي ابي يک کافه ي ميان راه...
    سلام/به روزم/سر بزنيد

    سلام آقاي دكتر عزيز

    با يه ترانه تازه بروزم

    اميدوارم كه ميزبان نگاه و نظر ارشمندتون باشم

    سلام خواجات عزيز!

    دلفين ها منتظرند!

    اميدوارم كامنت پست قبلي كه به نام شما در وبلاگم ثبت شده از جانب شما نباشد چون آن وقت احساس من بر اين مي شود كه شما وبلاگي را نخوانده نقد كرده ايد .به هر حال با 2 كار جديد به روزم . موفق باشيد .

    پاهايم را از کاسه در آوريد
    نميخواهم ببينم ديگر.
    که اين همه اشک از گونه اش مي غلتد
    پاشويه بس است
    پاهايم را از کاسه در آوريد...
    ...... با (عشق بازي با غزل لاي کاغذ کاهي) آپم .مرسي که ميخواين پيشم بياين.

    نقد به مثابه ي عقده گشايي

    نقدي بر شيوه ي نقدهاي برخي نقادان امروز

    • نگاهي کلي به شيوه هاي نقد امروز ايران
    • گريزي به ماهيت و موجوديت اروتيسم در ادبيات و هنر
    • نگاهي به نقدهاي آقاي مسعودي نيا بر روي شعرهايي از گراناز موسوي و کيميا آرين1
    • بررسي چند مثال در جهت کشف خلاقيت هاي نقادان امروز ادبيات !!
       1   2   3   4   5    >>    >